The Battle - een interactief concert voor scholieren

Gamen onder schooltijd met goedkeuring van de meester en de juf! In een theaterzaal! Speciaal voor de onderbouw van het voortgezet onderwijs is er The Battle. Een spel dat jongeren 'gamenderwijs' verhelderende informatie verschaft over het werk van veteranen: Wat deden ze op missie? Waarom gingen ze? En wat zagen ze daar?

The Battle is een film in de vorm van een interactief spel. Geprojecteerd op een groot scherm en live begeleid door de Regimentsfanfare ‘Garde Grenadiers en Jagers’, een militair orkest dat ieder jaar tijdens Kunstschooldag[en] voor honderden scholieren populaire interactieve optredens verzorgt.

Tijdens The Battle kruipen Nienke de la Rive Box (Het Klokhuis, Superbrein, Zapp Your Planet) en Bart Meijer (Het Klokhuis, Z@pplive, de Beste Vrienden Quiz) in de huid van veteranen. Ze worden bijgestaan door voormalig Landmacht-commandant generaal b.d. Mart de Kruif en presentator Pepijn Gunneweg (Het Klokhuis, de BZT Show). Én door de leerlingen in de zaal. Samen gaan zij op zoek naar antwoorden. Antwoorden die ze moeten ze vinden in het Nationaal Militair Museum. Een race tegen de klok!

Op woensdag 8 november 2017 kunnen uw BO-bovenbouwleerlingen/VO-onderbouwleerlingen dit bijzondere gameconcert gratis bijwonen in het DeLaMar Theater te Amsterdam. Aanvangstijden: 11.00 en 13.00 uur.

Reserveren is noodzakelijk. Wees er snel bij, want op = op. Stuur een e-mail naar info@stichtingjam.nl o.v.v. The Battle. Geef aan om hoeveel leerlingen/begeleiders het gaat en welke aanvangstijd uw voorkeur heeft. De aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld