The Battle - een interactief concert voor scholieren

Naar een interactief concert onder schooltijd, met goedkeuring van de meester en de juf! In een echte theaterzaal! Speciaal voor de BO bovenbouw en VO onderbouw is er The Battle. Een gefilmd duel, een spannend spel dat jongeren verhelderende informatie verschaft over het werk van veteranen: Wat deden ze op missie? Waarom gingen ze? En wat zagen ze daar?

The Battle is een interactief concert met film op een groot scherm en live muziek gespeeld door de Regimentsfanfare ‘Garde Grenadiers en Jagers’, een militair orkest dat ieder jaar tijdens Kunstschooldag[en] voor honderden scholieren immens populaire interactieve optredens verzorgt.

Tijdens The Battle kruipen Nienke de la Rive Box (Het Klokhuis, Superbrein, Zapp Your Planet) en Bart Meijer (Het Klokhuis, Z@pplive, de Beste Vrienden Quiz) in de huid van veteranen. Ze worden bijgestaan door voormalig Landmacht-commandant generaal b.d. Mart de Kruif en presentator Pepijn Gunneweg (Het Klokhuis, de BZT Show). Én door de leerlingen in de zaal. Samen gaan zij op zoek naar antwoorden. Antwoorden die Nienke en Bart moeten vinden in het Nationaal Militair Museum. Een race tegen de klok!

Op dinsdag 12 maart 2019 kunnen uw BO-bovenbouwleerlingen/VO-onderbouwleerlingen dit bijzondere interactieve live concert gratis bijwonen in het DeLaMar Theater te Amsterdam. Aanvangstijden: 11.00 en 13.00 uur.

Reserveren is noodzakelijk. Wees er snel bij, want op = op. Stuur een e-mail naar info@stichtingjam.nl o.v.v. The Battle 2019. Geef aan om hoeveel leerlingen/begeleiders het gaat en welke aanvangstijd uw voorkeur heeft. De aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld