Verantwoording

Doelstelling

• Stichting JAM stelt zich ten doel het bevorderen van culturele participaties, in het bijzonder die van de bewoners van Amsterdam en omgeving, en voorts alles wat daarmee in de meest uitgebreide zin des woords verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.
  • De stichting bereikt dit doel onder meer door het initiëren, stimuleren, coördineren en (doen) organiseren van activiteiten en projecten op het terrein van culturele participatie.
  • Stichting JAM heeft geen winstoogmerk.

Activiteiten
De activiteiten behelzen onder andere de organisatie en uitvoering van het Ouderen Songfestival met voorrondes en halve/grande finales in heel Nederland en het jaarlijkse evenement voor 8e-groepers 'Kunstschooldag[en]'. Ook worden in samenwerking met PACT+ DANS van het ROCvA dansactiviteiten ontwikkeld en geproduceerd. Het partnerschap resulteert in school- en openbaar toegankelijke voorstellingen zowel in Amsterdam eo als in het buitenland (China, Zweden). Verder wordt voor SAIL Amsterdam de programmering van diverse culturele activiteiten gedaan en wordt een breed scala aan ad hoc activiteiten georganiseerd, vaak in samenwerking met andere (culturele) organisaties.

• Ger Jager, voorzitter
  • Roel Steinvoorte, secretaris
  • Richard Lancee, penningmeester
  • Ebru Önsöz, lid
  • Simone Richardson, lid
  • Rob van Waaijen, directeur/bestuurder

Raad van Advies

• Harry van Zon
  • Ada Wildekamp

De leden van het bestuur en de raad ontvangen geen beloning voor hun bestuurstaken dan wel adviserende functie.

Rechtsvorm en ANBI status

• organisatie voor Culturele Participatie
  • ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
    Amsterdam, KvK 41200964
  • in bezit van de ANBI PLUS status

Rob van Waaijen

Recht Boomssloot 9 huis
1011 CR Amsterdam
info@stichtingjam.nl
www.stichtingjam.nl

RSIN (fiscaal nummer)

Verantwoording
In bijgaande pdf-jes vindt u het jaarlijkse Rapport en het Verslag. In aanvulling op de inhoudelijke rapportage, ook de financiële verantwoording, inclusief de balans, staat van baten en lasten, de toelichting hierop en de accountantsverklaring van Bezuijen Accountantskantoor, Purmerend.

Download Stichting JAM Jaarrekening 2019

Download Stichting JAM Jaarverslag 2019